Heej !

Heej! Nu har jag blogg igen ;) ja tänkte blogga igen, det var ju ett tag sen ja bloggade. och ja tänkte börja med det igen ;)
 Idag är det tisdagen den 16 Juni 2008.
och louise har haft så tråååkigt hela denna veckan. eftersom min mamma jobbar och har typ inget och göra på dagarna när man bor på landet, som ja gör. blää..

idag har jag också varit med Min mosters små barn och  '' lekt''. och nu sitter ja och gör i ordning en massa bilder. ;D jag för länge sedan. någon vinter.


Jag  för länge sedan, någon vinter ;>


Kommentarer
Postat av: Mirre

Svar: Ganska svårt att förklara :p, men spana in www.designadinblogg.se , så kanske det blir lättare =).

2008-06-17 @ 21:18:59
URL: http://mirres.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0